Alacsony kapcsolási magasságú, CNG-üzemű Scania szerelvényt állított forgalomba az IHRO fuvarozóvállalat az Audi neckarsulmi gyárának belföldi szállítási feladatainak ellátására. Az új jármű használatával jelentősen csökken a szén-dioxid-kibocsátás.
Hirdetés:

Különleges megoldást adott a Scania, az Audi és az IHRO fuvarozóvállalat együttesen arra a kihívásra, hogy csökkentsék az Audi neckarsulmi gyárának belföldi szállítási feladataival járó szén-dioxid-kibocsátás mértékét: egy alacsony kapcsolási magasságú, azaz mega kivitelű, sűrített földgázzal (CNG) üzemelő nyerges vontatóból és három méter belmagasságú raktérrel rendelkező félpótkocsiból álló szerelvényt állítottak forgalomba az IHRO flottájában. Önmagában persze sem a CNG-üzem, sem a mega felépítés nem kirívó, de így együtt valóban különleges társításnak számítanak, egyesítve a CNG-s járművek tiszta és csendes üzemelésének, valamint a térfogatáruk számára nagy szállítási kapacitást nyújtó mega szerelvények hatékonyságának előnyeit.