Olvasási idő: 8 minutes perc

Scania R 730 Euro 6 LA4x2MNA: Szuperhős

Olvasási idő: 8 perc
Sorra elvéreztek a V8-as teherautó-motorok az Euro 6 környezetvédelmi norma bevezetésekor. Egy, csak egy legény maradt talpon a vidéken, a Scania legendás V8-as erőforrása. Sőt, jobb formában van, mint valaha.

IVECO Stralis CNG Hi-Road Natural Power: Van jövője

Olvasási idő: 8 perc
Izgatottan és kíváncsian vártuk, hogy az IVECO Stralis Natural Power nyerges vontatót kipróbálhassuk, persze terhelt szerelvényben. Következzen hát szerkesztőségünk közel két évtizedes fennállásának első hazai CNG-s kamiontesztje!

IVECO Daily Natural Power fülke-alváz: Különc figura

Olvasási idő: 11 perc
Rövidfülkés, platós kivitelben teszteltük a továbbra is alvázas felépítésű újdonságot, de ami ennél is érdekesebb, sűrített földgázzal (CNG) üzemelő motorral. Az olasz gyártó ennek az alternatív hajtási módnak az egyik úttörője és nagymestere.

Scania R 450 SCR Euro 6: Slágergyanús

Olvasási idő: 6 perc
Miután a „csak SCR-es”, 410 lóerős motorral hajtott Scania G-szériás demójármű legutóbb elsöprő fogyasztási rekordot döntött hazai tesztünk során, kíváncsian vártuk már, hogy az ugyanilyen technológiájú, ám 450 lóerős változatot is kipróbálhas

Volvo FE 320 Euro 6 Sleeper Cab: Hajtásláncon a hangsúly

Olvasási idő: 7 perc
Vadonatúj, a legkorszerűbb műszaki megoldásokat felvonultató motorral, illetve hajtáslánccal szerelték fel a Volvo FE-t, ugyanakkor fülkéje csak ráncfelvarráson esett át. A dobozos felépítményű, 18 tonnás, 320 lóerős gyári tesztmodellt próbáltuk ki.

MAN TGX 18.560 D38 Euro 6 XXL 4x2 LLS: Korszerűen erős

Olvasási idő: 8 perc
Nem kellett sokat várnunk, hogy a 2014. szeptemberi hannoveri IAA haszonjármű-kiállításon bemutatott vadonatúj, csúcstechnikájú MAN D38 motort jól ismert hazai körülmények között tesztelhessük.

Fiat Doblò Cargo 1.6 Multijet Maxi XL: Térugrás

Olvasási idő: 6 perc
Két hosszúságot a legtöbb kompakt furgon kínál, ám emellett kétféle magasságot is jelenleg csak a Fiat Doblò Cargo. A hosszított és magasított modellt, azaz a kategória legnagyobb tagját teszteltük. Vagy ezzel már átlépett egy másik kategóriába?

Renault Trucks T 460 Optifuel Sleeper Cab: Optimális megoldás

Olvasási idő: 11 perc
Nemcsak enyhe ráncfelvarrást hajtott végre, hanem alapjaiban új fülkével rukkolt elő a Renault Trucks az Euro 6-ra való átállás kapcsán. Sőt, teljes kínálatát átrendezte, így a Premium Route és a Magnum helyébe egyetlen moduláris típus, a T lépett.

Scania G 410 Euro 6 Streamline Highline: Extrém takarékos

Olvasási idő: 7 perc
Előre sejthető volt, hogy a Scania Streamline modellek 410 lóerős, kipufogógáz-visszavezetés nélküli tagjai a nehézkategória legtakarékosabb egyedei lesznek. A hazai körülmények között tesztelt G 410 Euro 6 Highline szerelvény ezt szépen beigazolta.

Renault Master 2.3 dCi 125 L2H2P3: Teljes átalakulás

Olvasási idő: 10 perc
Megérkezett Magyarországra a Renault megújult kishaszonjármű-palettájának egyik legfontosabb tagja, az új Master. A típus kívül-belül szinte teljesen megváltozott, de mennyire vált ez az előnyére?
Hirdetés:
error: Védett tartalom