Olvasási idő: 11 minutes perc

Renault Trucks T 460 Optifuel Sleeper Cab: Optimális megoldás

Olvasási idő: 11 perc
Nemcsak enyhe ráncfelvarrást hajtott végre, hanem alapjaiban új fülkével rukkolt elő a Renault Trucks az Euro 6-ra való átállás kapcsán. Sőt, teljes kínálatát átrendezte, így a Premium Route és a Magnum helyébe egyetlen moduláris típus, a T lépett.

Volvo FH16 750 Euro 6 és I-Shift DC: Dupla aduász

Olvasási idő: 10 perc
Közel ezer méter szintkülönbségben hullámzó autópályán próbálhattuk ki a Volvo FH16 Euro 6-os, 16,1 literes, 750 lóerős csúcsmotorját és az I-Shift Dual Clutch kettős tengelykapcsolós automatizált sebességváltót. Mindkettő egyedülálló a piacon.

Scania G 410 Euro 6 Streamline Highline: Extrém takarékos

Olvasási idő: 7 perc
Előre sejthető volt, hogy a Scania Streamline modellek 410 lóerős, kipufogógáz-visszavezetés nélküli tagjai a nehézkategória legtakarékosabb egyedei lesznek. A hazai körülmények között tesztelt G 410 Euro 6 Highline szerelvény ezt szépen beigazolta.

Megújult Fiat Ducato: Szupervonatból sisak

Olvasási idő: 11 perc
Habár a Fiat Ducato olaszországi menetpróbáján új generációról beszéltek a gyáriak, valójában csak típusfrissítésről van szó. Sokkal több és jelentősebb újdonságot tartogat, mint amennyit a külső ráncfelvarrása sugall.

Megújult Fiat Ducato: Új lendülettel

Olvasási idő: 10 perc
Öt sikeres év után megújult a Fiat Ducato, amelynek legfőbb apropóját az eddigieknél is erősebb, ugyanakkor takarékosabb és tisztább, Euro 5-ös motorok bevezetése adta.

Renault Master 2.3 dCi 125 L2H2P3: Teljes átalakulás

Olvasási idő: 10 perc
Megérkezett Magyarországra a Renault megújult kishaszonjármű-palettájának egyik legfontosabb tagja, az új Master. A típus kívül-belül szinte teljesen megváltozott, de mennyire vált ez az előnyére?
Hirdetés:
error: Védett tartalom