IAA 2018, Autóbuszok, 3. rész: Padlógázzal villamosítva 3

Kínából és Törökországból több buszgyártó is részt vett a 2018-as IAA haszonjármű-kiállításon, ám elmaradt az európai Solaris és a VDL Bus & Coach. A megjelentek szinte kivétel nélkül bemutattak elektromos vagy más alternatív hajtású autóbuszt is.

Solaris Urbino 15 LE electric: Városközi villanyos

Kitörnek a lakott területek fogságából a lengyel villanybuszok! A Solaris Urbino 15 LE electric a gyártó kínálatában az első olyan elektromos autóbusz, amely városi és városközi alkalmazásra is megfelel. Már idén év elején bejelentette a Solaris a 14,9 méteres, alacsonybelépésű, akkumulátoros elektromos hajtású Urbino bemutatását, azonban a koronavírus-járvány közbeszólt, csak most érkezett meg az. Az Urbino 15 LE electric buszt...

A Schwarzmüller újdonságai: Ünnepi újítások

Már 150 éves is elmúlt a Schwarzmüller, ezt a jeles jubileumot pedig a teljes termékkínálatát átfogó optimalizálással ünnepli. Ennek eredményeit nem kevesebb mint tizenegy jármű segítségével mutatta be a karlsruhei NUFAM haszonjármű-kiállításon. Három fő témát helyezett a középpontba a Schwarzmüller a NUFAM kiállításon, a telematikát, a szén-dioxid-kibocsátás csökkentését és annak a lehetőségét, hogy a járműveket rugalmasan igazíthassák az ügyfelek egyéni...

Új Volkswagen Amarok: Jó lóra tettek

Nem hozta az elvárt számokat a Volkswagen Amarok, 12 év alatt 830 ezer talált gazdára belőle. Ezért a Volkswagen Haszonjárművek a generációváltáshoz nem fogott önálló típus fejlesztésébe, inkább saját arculatára szabta a Ford Ranger pickupot. Alapos munkát végeztek a Volkswagen formatervezői, ugyanis csak oldalról és ott is csak a fülkén ismerhetők fel a Ford Ranger vonásai. Persze a méretek és...

Fliegl újdonságok: Építő ötletek

Több újítással korszerűsítette építőipari járműveit a Fliegl az elmúlt időszakban. Legyen szó ömlesztett áruk, munkagépek vagy konténerek szállításáról, a német pótkocsigyártó kínálatában megtalálható az ideális válasz. Számos ponton továbbfejlesztette a Fliegl az acélteknős billencsfélpótkocsijait. Ennek eredményeként a Light Basic háromtengelyes modell alapváltozatának saját tömege csupán 5100 kilogramm. Míg a Greenline kivitel esetében könnyűfém keréktárcsák és a szabadalommal védett, elöl ívelt...

Új Continental takarékos abroncsok: Nem felületes újdonságok

Egyszerre igyekszik megfelelni a jó tapadás és a kis gördülési ellenállás szemben álló szempontjainak a Continental „ötödik” generációs takarékos abroncsa. Érdemes a regionális és távolsági fuvarozásra egyaránt ajánlott újdonság ígéreteinek mélyére ásni. Már nem dőlünk be a hannoveri számmisztikának! Ismerjük már a trükköt. Amennyiben nem felejtik el, akkor átugorják a kínai kultúrában szerencsétlennek számító négyes nemzedéket. Így születhetett meg a...
Hirdetés:
error: Védett tartalom