MAN Lion's Coach 14 E prototípus menetpróba: Hatvanszoros hatótávszorongás?

Hirdetés:

Gyorsan lelövöm a poént, nem, nincs szükség a negatív hullámokra! A dízelmotorosokkal közel azonos, több száz kilométeres napi hatótávot ígér az MAN Lion’s Coach 14 E!

Tehát az első európai elektromos turistabuszként ősszel debütáló járgány esetében nem kell 61+1+1 főnek egyszerre hatótávparáznia. Ám az biztos, hogy az üzemeltető és a járművezető a mainál sokkal többet fog előregondolkodni. Ha jobban belegondolunk, ez talán annyira nem is baj. Gyere, nézzük meg, mit tud a prototípus, és közben szokás szerint bővítsük ismereteinket például a török buszgyártásról.

A vonaljáratokon túlmutató töltőhálózat kihívásairól itt már meséltem:
Villanybuszt mindenkinek! – Daimler Buses eMobility Days:

Ebből a videóból pedig megismerheted, ma hol tart és mit tud az MAN Lion’s Coach:
Ilyen kényelemben ritkán utazhatsz! – MAN és NEOPLAN buszok menetpróbája

MAN és NEOPLAN buszok menetpróbája: Ilyen kényelemben ritkán utazhatsz!
Teszt

MAN és NEOPLAN buszok menetpróbája: Ilyen kényelemben ritkán utazhatsz!

Csodás környezetben, az Alpok kanyargós hegyi útjain próbáltuk ki, mit tudnak ma az MAN és a NEOPLAN autóbuszai. Sajnos nem született mindenki egyenlőnek, nem minden érintett örülhet ugyanolyan nagy horderejű újdonságoknak. Azonban egy kis figyelem mindenkinek jutott! Részletesen mesélünk mai videónkban a gépészet, az elektronikus-elektromos rendszer és a biztonsági arzenál újdonságairól az MAN Lion’s Coach […]

MAN hTGX és önvezető teherautók: Hidrogénezett öntudatosság
Technika

MAN hTGX és önvezető teherautók: Hidrogénezett öntudatosság

Olajszőkítésről szó sincs! Csupán arról, hogy az MAN bemutatta hidrogénüzemű belső égésű erőforrással felvértezett hTGX teherautóját. Eközben önvezető prototípusaival is új mérföldkőhöz érkezett, amelyek végre felhajthattak az autópályára.

MAN Lion's City 12 E LE: Különösen fontos személyeknek
Teszt

MAN Lion's City 12 E LE: Különösen fontos személyeknek

Legutóbbi bajnokunk most alacsonybelépésű elővárosiként próbált szerencsét. Bár hátul elférne egy „rendes” híd is, megőrizte a belvárosiak portáltengelyét, és a normál padlószint alá sem zsúfoltak be több akkut. Tud akkor bármi újat mutatni?

Bus Euro Test 2024: Csendet kérünk!
Teszt

Bus Euro Test 2024: Csendet kérünk!

Öt új, helyileg kibocsátásmentes városi, városközeli buszt tettünk próbára Csehországban, hogy megtaláljuk a legjobbat közöttük. Haladó szellemiségű hajtásláncok, modern filozófiák és légies könnyedség csaptak össze egymással. Ki lesz a bajnok?

MAN Lion’s City 18 E: Új ruhához új erő
Teszt

MAN Lion’s City 18 E: Új ruhához új erő

Még a mi falunkban is régi ismerős az oroszlános városi busz! Nemcsak az előző, hanem már az aktuális nemzedékével is számtalan helyen utazhatunk országszerte. Sajnos villanymotorral errefelé még fehér hollónak számít – sebaj, most alaposan kifaggattuk!

MAN eTruck: Tápos Leó
Zöld jövő

MAN eTruck: Tápos Leó

Találós kérdés következik! Oroszlán, mégsem harap, középmotoros, mégsem versenyautó és „elemről” megy, mégsem gyerekjáték. Mi lehet ez? Természetesen az MAN legelső nehézkategóriás elektromos teherautó-családja, az eTGX és eTGS testvérpáros.

Itt elmondhatod a véleményedet!