Eddig nem volt könnyű dolga azoknak a vállalkozásoknak, akik üzembiztos állapotban szerették volna tudni használt járműveiket. A hazai gépjárműállományt jól ismerő Bosch most úgy bővítette Bosch Assistance szolgáltatását, hogy mindenki nyugalomra lelhet.
Már évek óta elérhető a mobilitásgarancia-szolgáltatás az egyik legnagyobb európai független szervizhálózatnál, nemrég azonban jelentősen kibővült a lehetséges igénybe vevők köre. Míg korábban komoly életkort és kilométerfutást korlátozó feltételeknek kellett megfelelnie a megrendelőknek, az új csomagokat látva a bővítés egyik nagy nyertese az üzleti ügyfélkör, azon belül pedig akár a kishaszonjármű-üzemeltetők lettek. A cégek vagy egyéni vállalkozók a konstrukció tekintetében havi vagy éves előfizetést választhatnak. Kishaszonjárművek esetében mindkét csomag érvényessége kiterjed egész Európára, beleértve természetesen Magyarországot is. A havi csomag 8400 forintba, de még az éves is csupán 18 900 forintba kerül.
Egy haszonjárműveket üzemeltető céget rengeteg kellemetlenségtől megkímélheti a Bosch egyébként kimondottan kedvező áron elérhető szolgáltatása
Ezekért a díjakért cserébe meghibásodás vagy baleset esetén 0-24 órás ügyfélszolgálatot, helyszíni javítást, csereautót (3 napra), szállást, tovább- vagy hazautazást, esetleg a megjavított autóért való visszautazást is kapunk. Amivel az éves csomag többet kínál, az például az, hogy fedezi a gépjármű hazaszállítását és kártérítést fizet sérült gumiabroncs esetén is.
Azt talán mondani sem kell, milyen biztonságot és nyugalmat ad a szolgáltatás egy üzleti felhasználó részére. Ezeket a szolgáltatásokat baj esetén elérni nagyon költséges és nehézkes. Saját példából tudjuk, hogy a német autópályán egy alig öt kilométeres autószállítás is közel 300 euró költséget jelent – és akkor még csak a következő pihenőig jutottunk el a meghibásodott járművel.
A szolgáltatás működési metodikája a következő: ha lehetséges, a javítást már a helyszínen elvégzik. Ha ez nem megoldható, akkor alapesetben a szolgáltatási szerződés megkötését végző szervizbe, ha pedig az 30 kilométernél messzebb van, akkor a legközelebbi Bosch Car Service partnerhez szállítják a járművet. Ott – ha a javítás hosszabb időt vesz igénybe – bérautót rendelnek az ügyfélnek, amelynek bérleti díját három napra át is vállalja a szolgáltatási szabályok értelmében a szolgáltatást mögött álló biztosító.
A rendszer sokrétűségét mutatja, hogy akár a járműben utazók hazautazásáról vagy két éjszakányi szálláslehetőségről is gondoskodhat a biztosítás, ha az ügyfél számára az a kedvezőbb megoldás. A gördülékeny ügymenetet pedig az támogatja, hogy a szerződés akár online is megköthető néhány perc alatt. Aki pedig arra számít, hogy a feltételek ismertetésével most jön majd a buktató, annak csalódnia kell. A többi hasonló termékhez képest sokkal jobban figyelembe veszi a hazai járműparkot a Bosch szolgáltatása. Akár egy 15 évnél idősebb és több mint 300 000 kilométert futott járműre is igénybe vehető. Márpedig ennyi pénzért egy jó állapotú, de sokat futott jármű is nyugodt szívvel tovább üzemeltethető a mobilitásgarancia jelentette védelemmel!
A részletekért és a csomagajánlatokért érdemes ellátogatni a Bosch Assistance weboldalára:
https://boschassistance.hu/hu/

Nissan Frontier Crew Cab SC: Nesze neked hat henger!
Egyenesen a vadnyugatot, a naplementébe lovagló hősök korát idézi mai alanyunk. Ugyanis ebben az epizódban elhoztunk nektek valami amerikait. Pontosabban egy amerikai piacos, itthon igazi ritkaságszámba menő Nissan Frontier pickupot mutatunk be.

Volvo FH Aero 4×2 T teszt: Nem csupán a nosztalgia hajtja
Csúcsmodern gépet dobott piacra a Volvo Trucks az FH Aero változatokkal, amelyek hazánkban és Európában is komoly sikereket hoztak a svédeknek.

Ikarus 260.32R: Repülőtéri papagáj
Amennyiben csupán egyetlen típuscsaládot emelhetnénk ki a szép emlékű Ikarus palettájából, mindenképp a kétszázas sorozatot említenénk. Hiszen elég csupán annyit mondanunk: 208 853.

Renault Trucks gyárlátogatás és párizsi kukásautó-mustra: Így születnek és dolgoznak
A közhiedelemmel ellentétben kukásautó-vezetőnek lenni jó. Többségében modern, kényelmes járművek, sok lehetőséget adó munkaidő és egész jó fizetés várja még hazánkban is azokat, akik erre adják a fejüket.

Megérkezett hazánkba a Maxus: Pickupot a népnek
Újabb távol-keleti márka debütál Magyarországon, ezúttal a négy nagy tradicionális kínai autógyártó közül a legnagyobb, a SAIC hozza el a Maxus haszonjárműveit.

A földre szállt hold mostantól az elektromos autók otthona
Rögtön azzal kezdem, hogy eloszlatom a képzavart, amit a címmel generáltam. MOONCITY névvel hozott létre élményközpontot Budaörsön a Porsche Hungaria. Az egykori Agip-székház helyén immár elektromos autók és töltési megoldások tesztközpontja található.