Eddig nem volt könnyű dolga azoknak a vállalkozásoknak, akik üzembiztos állapotban szerették volna tudni használt járműveiket. A hazai gépjárműállományt jól ismerő Bosch most úgy bővítette Bosch Assistance szolgáltatását, hogy mindenki nyugalomra lelhet.
Már évek óta elérhető a mobilitásgarancia-szolgáltatás az egyik legnagyobb európai független szervizhálózatnál, nemrég azonban jelentősen kibővült a lehetséges igénybe vevők köre. Míg korábban komoly életkort és kilométerfutást korlátozó feltételeknek kellett megfelelnie a megrendelőknek, az új csomagokat látva a bővítés egyik nagy nyertese az üzleti ügyfélkör, azon belül pedig akár a kishaszonjármű-üzemeltetők lettek. A cégek vagy egyéni vállalkozók a konstrukció tekintetében havi vagy éves előfizetést választhatnak. Kishaszonjárművek esetében mindkét csomag érvényessége kiterjed egész Európára, beleértve természetesen Magyarországot is. A havi csomag 8400 forintba, de még az éves is csupán 18 900 forintba kerül.
Egy haszonjárműveket üzemeltető céget rengeteg kellemetlenségtől megkímélheti a Bosch egyébként kimondottan kedvező áron elérhető szolgáltatása
Ezekért a díjakért cserébe meghibásodás vagy baleset esetén 0-24 órás ügyfélszolgálatot, helyszíni javítást, csereautót (3 napra), szállást, tovább- vagy hazautazást, esetleg a megjavított autóért való visszautazást is kapunk. Amivel az éves csomag többet kínál, az például az, hogy fedezi a gépjármű hazaszállítását és kártérítést fizet sérült gumiabroncs esetén is.
Azt talán mondani sem kell, milyen biztonságot és nyugalmat ad a szolgáltatás egy üzleti felhasználó részére. Ezeket a szolgáltatásokat baj esetén elérni nagyon költséges és nehézkes. Saját példából tudjuk, hogy a német autópályán egy alig öt kilométeres autószállítás is közel 300 euró költséget jelent – és akkor még csak a következő pihenőig jutottunk el a meghibásodott járművel.
A szolgáltatás működési metodikája a következő: ha lehetséges, a javítást már a helyszínen elvégzik. Ha ez nem megoldható, akkor alapesetben a szolgáltatási szerződés megkötését végző szervizbe, ha pedig az 30 kilométernél messzebb van, akkor a legközelebbi Bosch Car Service partnerhez szállítják a járművet. Ott – ha a javítás hosszabb időt vesz igénybe – bérautót rendelnek az ügyfélnek, amelynek bérleti díját három napra át is vállalja a szolgáltatási szabályok értelmében a szolgáltatást mögött álló biztosító.
A rendszer sokrétűségét mutatja, hogy akár a járműben utazók hazautazásáról vagy két éjszakányi szálláslehetőségről is gondoskodhat a biztosítás, ha az ügyfél számára az a kedvezőbb megoldás. A gördülékeny ügymenetet pedig az támogatja, hogy a szerződés akár online is megköthető néhány perc alatt. Aki pedig arra számít, hogy a feltételek ismertetésével most jön majd a buktató, annak csalódnia kell. A többi hasonló termékhez képest sokkal jobban figyelembe veszi a hazai járműparkot a Bosch szolgáltatása. Akár egy 15 évnél idősebb és több mint 300 000 kilométert futott járműre is igénybe vehető. Márpedig ennyi pénzért egy jó állapotú, de sokat futott jármű is nyugodt szívvel tovább üzemeltethető a mobilitásgarancia jelentette védelemmel!
A részletekért és a csomagajánlatokért érdemes ellátogatni a Bosch Assistance weboldalára:
https://boschassistance.hu/hu/
Scania 45 R A4x2NA teszt: Kiváltható a V8?
Csodás hangú csúcsdízel helyett konnektorhoz láncolt villany-teherautó?! Úgy vélem, itt az ideje, hogy kicsit körbejárjuk, mit jelent az elektromos átállás, és milyen műszaki megoldásokat kínál erre a svéd prémiummárka.
Bluebus 6m IT3 teszt: Francia cukiság a spanyol fővárosban
Színe és neve is kék, lelke pedig tiszta fehér, mert minden porcikájából sugározza, hogy személyszállításra született. Sajnos a francia trikolórt teljessé teszi a messziről jól láthatóan lengetett vörös zászlóval. Ilyen a francia életérzés piciben?
Használt Renault Trucks haszongépjárművek: Egy kamion két élete
Tudtátok, hogy a Renault Trucks használtgépjármű-értékesítési elvei példaértékűek? A felelős nyersanyag-gazdálkodás jegyében mindent megtesznek, hogy teherautóik minél tovább használatban maradjanak – most pedig egy akcióval is támogatják ezt!
Megmutatjuk, milyen egy járműgyár
Láttad már, hogy készülnek a járművek? Van öt perced? Ha az első kérdésre nem, a másodikra viszont igen a válaszod, akkor most figyelj! A KIA szlovákiai gyára szupertitkos, nem készülhet benne, sem fotó, sem videó. Mi viszont szereztünk felvételeket!
Aveuro eSprinter teszt: Mennyit akar a szarka?
Rendkívül igényes részletek és a Mercedes-Benz kiváló hajtáslánca állnak szemben a befejezetlen és átgondolatlan megoldásokkal. Az Aveuro városi mindenese egyszerre iskolabusz, igényes reptéri transzfer és mozgáskorlátozottakat szállító kistérségi segéd.
IAA Transportation 2024, 2. rész.: Így épülnek a holnap haszonjárművei
Gyere velünk egy gyors standbejárásra, nézzük végig, milyen trendeket láttunk az IAA Transportation 2024 kiállításon. Elárulom előre, hogy a hagyományos dízelmotorok jócskán háttérbe szorultak, a helyükön a villamosítás és az üzemanyagcella állt. Hannoveri beszámolónk második részében a beszállítók kínálatán keresztül tekintjük át, merre tart az iparág.