Habár Amerika nem a visszafogott, észszerű méretű járművek hazája, mégis távolról is jól látható sikert könyvelhetett el a Nissan az ottani mércével kompaktnak számító Hardbody pickuppal.
Három Frontier-generációval ezelőtt, az 1985 és 1997 között gyártott Nissan D21 Hardbody szolgálta a kompakt, robusztus és egyszerűen kezelhető pickupra vágyó amerikaiak munkáját és szabadidejét. Természetesen nem csak Kolumbusz Kristóf felfedezettjeinek nyújtott segítő kezet, hiszen alteregói az Antarktisz kivételével az egész világon sikeres karriert könyvelhettek el. Legtovább Mexikóban húzta, ahol Nissan Camiones álnéven 2008-ban zavarták le a gyártósorról. Nem hagyta figyelmen kívül a rivaldafény sem, hiszen a malibui vízimentők életéről szóló televíziós sorozatban jó ideig egy citromsárga, King Cab fülkés Nissan Truck segített a vízpart doyenjének, Mitch Buchannon hadnagynak mobilizálni a végtelenül csinos, fürdőruhás leánykákat.
„Keménytestű” becenevét a rendkívül ellenállóra tervezett, duplafalú platókonstrukció miatt kapta. A Hardbody a Nissan legelső járművei közül való, amelyeket teljes egészében a kaliforniai Nissan Design International, a mai Nissan Design America tervezőirodában álmodtak valósággá. A Nissan történelmének egyik legsikeresebb haszonjárművének tervezésére 1982-ben kaptak felkérést. Az elődeinél áramvonalasabb és formásabb pickupot a sajtó és az ügyfelek mellett az Industrial Designers Society of America is díjazta.
Egyszerű hátsókerék-hajtással vagy negyven kilométer/óra sebességig menet közben is kapcsolható összkerékhajtással kínálták. A vásárlók szimpla-, hosszított és duplafülkés változatok közül választhattak. A lendkerék, a felhúzható óraszerkezet, a feltekert befőttes gumi és a csillagmotor kivételével az erőforrások olyan széles palettája váltott magának ülőhelyet a kompakt pickup motorterébe, hogy szinte lehetetlen felsorolni. Maradjunk annyiban, hogy az 1,6 literes négyhengerestől a 2,3–2,7 literes, négyhengeres dízelmotorokon át a háromliteres V6-os benzinmotorokig számos erőforrás ketyegett a Nissan platósában. Terepen is megállta helyét a kitinpáncélos Nissan, amit a Baja 1000, Mint 400 és Gold Coast 300 versenyeken elért sikereivel írt bele az automobilok történelemkönyvébe.

Scania Winter menetpróba: Náluk még futja hóra is
Valóban gazdag ország ez a Norvégia, ott nem spórolják ki a télből a vastag mínuszokat, a hóesést és a simára fagyott utakat.

Az eredeti kecskeméti autóipari gyár: Látogatás a Knorr-Bremse üzemében
Tarts velünk, és utazz Kecskemétre a Knorr-Bremse felségterületére! Megtudhatod, mióta foglalkoznak pneumatikus és hidraulikus alkatrészekkel Bács-Kiskunban.

Ford Trucks–IVECO együttműködés: Kezet ráztak a törökök és az olaszok
Közös fejlesztésű új teherautó-fülke születik majd a Ford Trucks és az IVECO együttműködéséből. A projektre összesen 340 millió eurós büdzsét határozott meg a két vállalat.

Születésnapi bringázás
Idén 130 éves a Škoda márka, amelynek történelme kerékpárok gyártásával indult 1895-ben. A cég nem felejti a múltat, hosszú évek óta támogatja a kerékpársport legmagasabb szintjét, a világ legjelentősebb versenyeit – hazánkban is.

Preventív akkumulátorcsere
Azzal talán nem mondunk nagy újdonságot, hogy a tél első hidegebb napjaiban hirtelen megnő a gépjármű-akkumulátorok iránti kereslet a forgalmazóknál. A szükség nagy úr, mégis érdemes odafigyelni, hogy jól válasszunk!

a Mercedes-Benz Actros L ProCabin hazai premierje: Szélvágó
Lefalazták a homlokát, beburkolták még a kerekeiket is! A Pappas Auto Magyarország Kft. és az ITE Bus & Truck Kft. közös rendezvényén jártunk, ugyanis megérkezett hazánkba is a Mercedes-Benz Actros L ProCabin.