Hirdetés:

Hazánkban, sőt kontinensünkön sem ismeri szinte senki. Hogy lehet ez, hiszen egy ilyen formát nem lehet elfelejteni?! Az ok prózai, hiszen a Nissan S-Cargo a japán belpiacra készült, JDM típusnak számított.

Meg kell hagyni, amikor meghalljuk a japanese domestic market hárombetűs rövidítését, leginkább olyan legendás modellekre gondolunk, mint a Nissan Skyline GT-R „Hakosuka”, a Toyota AE86 „Hachi-Roku” vagy a csodás Honda NSX-R. Pedig szerény külseje ellenére az S-Cargo történelmi tettet hajtott végre, amikor három testvérével együtt mindenkinél korábban felült a retró vonatra! Reméljük, mostanra kíváncsian várjátok, hogyan került mégis Magyarországra a kis tehercsiga?! Tartsatok ma is velünk!

Muczán Gábor egy másik különleges kishaszonjárművét, a Trabant pickupot korábban bemutattuk már, olvasd el az arról szóló cikket is!

Százmilliókat spórol a beszerzés a cégnek: Flottacsere és bővítés
Hírek

Százmilliókat spórol a beszerzés a cégnek: Flottacsere és bővítés

Belföldi és nemzetközi viszonylatban is egyformán jól felszerelt vontatókkal dolgozhatnak mostantól a WIN Capital-cégcsoport járművezetői. A vállalat nemrég több mint 100 darab DAF nyerges vontatót vett át, amelyek konténer-, élelmiszer-, hűtöttáru- és szárazáru-szállításban dolgoznak.