Különböző gazdasági ágazatokon átívelő összefogás kezdődött az Amerikai Egyesült Államokban a helyileg nulla károsanyag-kibocsátású járművek számára szükséges infrastruktúra minél gyorsabb kiépítésének elősegítésére.
A Powering America’s Commercial Transportation (PACT) együttműködést a Daimler Truck North America, a Navistar, valamint a Volvo Group North America alapította. A külön is jelentős gyártók együtt a tengerentúli piac 70 százalékos szeletét tudhatják magukénak a középkategóriás, valamint nehéz-teherautók piacán. Így akár a törvényhozókra is jelentős befolyással bírnak. Az európaihoz hasonlóan ott tart már az amerikai piac is, hogy szinte az összes gyártó kínál elektromos járműveket, azonban a töltőhálózatok fejlesztése egyszerűen nem képes lépést tartani az igényekkel. Pontosan itt próbál minél nagyobb nyomást gyakorolni a PACT, akikhez az alapítás óta már olyan infrastruktúra-fejlesztő, energiaszolgáltató, hálózatüzemeltető és más cégek csatlakoztak, mint többek között az ABB E-Mobility, a Burns & McDonnell, a BC Hydro, a Greenlane, a Prologis és a Voltera.

MAN Lion's Coach 14 E prototípus menetpróba: Hatvanszoros hatótávszorongás?
Gyorsan lelövöm a poént, nem, nincs szükség a negatív hullámokra! A dízelmotorosokkal közel azonos, több száz kilométeres napi hatótávot ígér az MAN Lion’s Coach 14 E!

Knorr-Bremse iTEBS X fékvezérlő: Felfedjük a titkait
Ismét Kecskemétről jelentkezünk. Korábbi videónkban a Bács-Kiskun vármegyei gyár történetét és termékeit mutattuk be nektek, most pedig egy igazi csemegét hoztunk el!

Nissan Frontier Crew Cab SC: Nesze neked hat henger!
Egyenesen a vadnyugatot, a naplementébe lovagló hősök korát idézi mai alanyunk. Ugyanis ebben az epizódban elhoztunk nektek valami amerikait. Pontosabban egy amerikai piacos, itthon igazi ritkaságszámba menő Nissan Frontier pickupot mutatunk be.

Volvo FH Aero 4×2 T teszt: Nem csupán a nosztalgia hajtja
Csúcsmodern gépet dobott piacra a Volvo Trucks az FH Aero változatokkal, amelyek hazánkban és Európában is komoly sikereket hoztak a svédeknek.

Ikarus 260.32R: Repülőtéri papagáj
Amennyiben csupán egyetlen típuscsaládot emelhetnénk ki a szép emlékű Ikarus palettájából, mindenképp a kétszázas sorozatot említenénk. Hiszen elég csupán annyit mondanunk: 208 853.

Renault Trucks gyárlátogatás és párizsi kukásautó-mustra: Így születnek és dolgoznak
A közhiedelemmel ellentétben kukásautó-vezetőnek lenni jó. Többségében modern, kényelmes járművek, sok lehetőséget adó munkaidő és egész jó fizetés várja még hazánkban is azokat, akik erre adják a fejüket.