Las Vegasban mutatta be legújabb fejlesztésű, következő generációs eDrive elektromos hajtását a Magna. Természetesen szó sincs szerencsejátékról!
Új mércét állít a hatékonyság, a teljesítmény-tömeg arány, valamint a méretéhez és tömegéhez viszonyított legnagyobb forgatónyomaték tekintetében a 800 voltos eDrive. A csupán 75 kilogrammos elektromos hajtás húsz százalékkal alacsonyabb az elődjénél. Ráadásul valós körülmények között tesztelve is akár 93 százalékos hatékonyságot mutat. Azonban valóban különlegessé az teszi, hogy igény esetén a hajtott tengelyhez képest 90 fokkal elforgatva is beépíthető. Ez lehetővé teszi a konstruktőrök számára, hogy járműveikben olyan helyekre integrálhassák a Magna eDrive elektromos hajtást, ahol erre korábban nem volt lehetőség. A teherautók és autóbuszok mellett pótkocsikban is otthon érzi magát a 250 kilowattos csúcsteljesítményű, 5000 newtonméteres csúcsnyomatékra képes eDrive.
MG4 Electric Comfort: Végletek autója
Kiemelt szerep jut az elektromos modelleknek az MG újkori európai történelmében. Mostani főhősünk, az MG4 ráadásul abba a szegmensbe érkezett, ami sokáig messze a legnépszerűbb volt az öreg kontinensen és cégautós berkekben ma is meghatározó.
Szikrázó szépség
Bemutatta legújabb elővárosi és helyközi villanybuszát a Volvo Buses.
Építkezések villamosítása
Együttműködési megállapodást kötött a General Motors és az Autocar. Ennek értelmében a GM szállítja majd az Autocar nehézkategóriás haszonjárműveihez a Hydrotec üzemanyagcellákat.
Renault Trucks D típusfrissítés: Felfrissülnek
Megújult formákkal és új biztonsági funkciókkal frissítette fel főként terítőfuvarozásra készült, D-sorozatát a Renault Trucks. A járművei élettartamának meghosszabbítására irányuló sokrétű törekvései között megjelent az utólagos villamosítás is.
Öntudatos alagutas
Kontinensünkön első alkalommal szorgoskodik alagutat is érintő fordában egy önvezető városi autóbusz.
2025 Ram 1500: Elfújja a szél!
Hurricane erőforrással, valamint hibrid és elektromos változattal indítja csatába Ram 1500 pickupját a Stellantis az idei esztendőben. Sajnos ezentúl V8-as hangokat csupán az 1228 wattos Klipsch Reference Premiere hangrendszer membránjaitól várhatunk.