Hosszú hónapok óta szolgál hűségesen a legelső német gyártású üzemanyagcellás teherautóban a Voith Electrical Drive System (VEDS) hajtáslánc HD változata.
A 16 tonna össztömegű és 24 tonna szerelvény-össztömegű Paul Hydrogen Power Truck (PH2P) teherautót egy Mercedes-Benz Atego 1523 L 4×2 átalakításával keltette életre a Paul Nutzfahrzeuge. A cég nem kezdő e téren, hiszen a különleges rendeltetésű, speciális haszonjárművek európai piacvezetőjének számítanak. A nyolcvan kilowattos Toyota üzemanyagcella, valamint a két, hatvan kilowattórás akkumulátorcsomag együttműködve táplálja a 310 kilowatt tartós és 410 kilowatt csúcsteljesítményre képes Voith VEDS HD hajtásláncot. A PH2P legfeljebb harminc kilogramm hidrogént vihet magával, amivel a nap végére 450 kilométeres megtett távolságot jegyezhet fel az akkurátus digitális menetíró.

MAN Lion's Coach 14 E prototípus menetpróba: Hatvanszoros hatótávszorongás?
Gyorsan lelövöm a poént, nem, nincs szükség a negatív hullámokra! A dízelmotorosokkal közel azonos, több száz kilométeres napi hatótávot ígér az MAN Lion’s Coach 14 E!

Knorr-Bremse iTEBS X fékvezérlő: Felfedjük a titkait
Ismét Kecskemétről jelentkezünk. Korábbi videónkban a Bács-Kiskun vármegyei gyár történetét és termékeit mutattuk be nektek, most pedig egy igazi csemegét hoztunk el!

Nissan Frontier Crew Cab SC: Nesze neked hat henger!
Egyenesen a vadnyugatot, a naplementébe lovagló hősök korát idézi mai alanyunk. Ugyanis ebben az epizódban elhoztunk nektek valami amerikait. Pontosabban egy amerikai piacos, itthon igazi ritkaságszámba menő Nissan Frontier pickupot mutatunk be.

Volvo FH Aero 4×2 T teszt: Nem csupán a nosztalgia hajtja
Csúcsmodern gépet dobott piacra a Volvo Trucks az FH Aero változatokkal, amelyek hazánkban és Európában is komoly sikereket hoztak a svédeknek.

Ikarus 260.32R: Repülőtéri papagáj
Amennyiben csupán egyetlen típuscsaládot emelhetnénk ki a szép emlékű Ikarus palettájából, mindenképp a kétszázas sorozatot említenénk. Hiszen elég csupán annyit mondanunk: 208 853.

Renault Trucks gyárlátogatás és párizsi kukásautó-mustra: Így születnek és dolgoznak
A közhiedelemmel ellentétben kukásautó-vezetőnek lenni jó. Többségében modern, kényelmes járművek, sok lehetőséget adó munkaidő és egész jó fizetés várja még hazánkban is azokat, akik erre adják a fejüket.