Hirdetés:

Hosszú hónapok óta szolgál hűségesen a legelső német gyártású üzemanyagcellás teherautóban a Voith Electrical Drive System (VEDS) hajtáslánc HD változata.

A 16 tonna össztömegű és 24 tonna szerelvény-össztömegű Paul Hydrogen Power Truck (PH2P) teherautót egy Mercedes-Benz Atego 1523 L 4×2 átalakításával keltette életre a Paul Nutzfahrzeuge. A cég nem kezdő e téren, hiszen a különleges rendeltetésű, speciális haszonjárművek európai piacvezetőjének számítanak. A nyolcvan kilowattos Toyota üzemanyagcella, valamint a két, hatvan kilowattórás akkumulátorcsomag együttműködve táplálja a 310 kilowatt tartós és 410 kilowatt csúcsteljesítményre képes Voith VEDS HD hajtásláncot. A PH2P legfeljebb harminc kilogramm hidrogént vihet magával, amivel a nap végére 450 kilométeres megtett távolságot jegyezhet fel az akkurátus digitális menetíró.

Nissan Frontier Crew Cab SC: Nesze neked hat henger!
Pihenőidő

Nissan Frontier Crew Cab SC: Nesze neked hat henger!

Egyenesen a vadnyugatot, a naplementébe lovagló hősök korát idézi mai alanyunk. Ugyanis ebben az epizódban elhoztunk nektek valami amerikait. Pontosabban egy amerikai piacos, itthon igazi ritkaságszámba menő Nissan Frontier pickupot mutatunk be.

Ikarus 260.32R: Repülőtéri papagáj
Történelem

Ikarus 260.32R: Repülőtéri papagáj

Amennyiben csupán egyetlen típuscsaládot emelhetnénk ki a szép emlékű Ikarus palettájából, mindenképp a kétszázas sorozatot említenénk. Hiszen elég csupán annyit mondanunk: 208 853.