Hirdetés:

Összefogott a Goodyear és a ZF, hogy egy kézből kínáljanak abroncsmenedzselési és flottakezelési megoldást.

Ezzel a Goodyear Total Mobility ajánlatát és a ZF Transics rendszerét olvasztják össze, ami a végfelhasználók és a pótkocsigyártók számára is egyszerűsíti a mindennapi munkavégzést. Egyre összetettebb kihívás a járműparkok megfelelő menedzselése, hiszen a vontatók mellett a félpótkocsik és a gumiabroncsok is származhatnak más-más gyártótól egyetlen flottán belül. Ezért az új rendszer egyetlen közös hardveren keresztül kommunikál, ez a ZF-konszern Wabco leányvállalatának TX-Trailerpulse egysége. Az új megoldás funkciókínálatában szerepel a gumiabroncs-nyomás felügyelete, a gumiabroncsok menedzselése, valamint az ezekhez tartozó karbantartások, újrafutózások és cserék proaktív tervezése. Az abroncsgyártó nyomásellenőrző rendszerének G-Predict szoftvere a gumiabroncsok miatti nem kívánt leállások 90 százalékát megelőzheti. A ZF Transics flottakezelő szoftvere a karbantartás megkönnyítése és a pontos használati információk mellett pozícióadatokat, földrajzi kerítést és rakománykövetést is kínál. Az új, közös ajánlat jóvoltából a flották optimalizálhatják a járművek kihasználtságát és fokozhatják a biztonságot. Sőt, a becslések szerint hálózatba kapcsolt pótkocsinként két tonnával csökkenthetik a szén-dioxid-kibocsátást!

Itt elmondhatod a véleményedet!