Hirdetés:

Könnyen lehet, hogy sokakat nem ért váratlanul a 24 szakújságíróból álló zsűri döntése. A 2021-es Év Tehergépkocsija kitüntető címet az esztendő legfontosabb újdonságának, az új MAN TGX tehergépkocsinak ítélték.

Megérdemelték a bajorok, hiszen az MAN megújult TG-családja valóban minden téren nagy lépést tett előre. Így 1978 (19.280), 1980 (19.321), 1987 (F90), 1995 (F-2000), 2001 (TGA), 2006 (TGL), valamint 2008 (TG-család) után immár nyolcadik alkalommal került Münchenbe az Év Tehergépkocsija nemzetközi díjának nívós serlege. Ennél csupán a Mercedes-Benz dicsekedhet jobb eredménnyel, nekik eddig kilenc alkalommal sikerült elbűvölniük a zsűritagokat. Legutoljára tavaly, a digitális tükrökkel felvértezett új Mercedes Actros tehergépkocsival.

A 24 legfontosabb európai haszonjármű-magazin szakújságírói az MAN TGX számos jó tulajdonsága mellett a menetkomfortot, a járművezető munka-, valamint életterének minőségét, a biztonságot, a tüzelőanyag-takarékosságot, a hálózatba kapcsolhatóságot, az előremutató szolgáltatásokat, valamint a kezelőszervek és kijelzők remek koncepcióját méltatták. A zsűri elnöke Gianenrico Griffini egy virtuális díjkiosztó ceremónián nyújtotta át a 2021-es Év Tehergépkocsija díjat az MAN Truck & Bus igazgatótanácsi elnökének, Dr. Andreas Tostmann úrnak. Gratulálunk!

MAN F90 és F2000 teherautók menetpróbája: Kézzel fogható fejlődés

Különleges és ritka élményben lehetett részünk tavaly az MAN megújult TG-családjának spanyolországi tesztvezetésén, ugyanis a TGX járművekkel összehasonlításképpen egy 1994-es F90 és egy 2001-es F2000 Evolution nyerges szerelvényt is kipróbálhattunk.