Roadpol összehangolt közúti ellenőrzések: Tényleg csak a büntetésre mennek?

Ha létezik örökös ellentét, akkor a sofőr-rendőr reláció egészen biztosan egyfajta szimbóluma lehetne ennek az áru- és személyszállítás világában. Testközelből néztük meg, hogyan realizálódik ez a viszony 2023 őszén az út mentén. Régóta szerettünk volna már eljutni a Roadpol egyik fokozott közúti ellenőrzésére. Ugyan rengeteg történetet hallunk mindkét oldalról, de szaklapként mégiscsak saját tapasztalatokról szeretnénk beszámolni, hiszen az az igazán...

Sailun és Maxam szakmai találkozó: Targoncától a bányagépig

Bemutatta az Eurotrade Kft. a Sailun és Maxam gumiabroncsokat. Ezek a gumik a típus- és a méretválaszték, valamint a minőség terén is számottevő ütemben fejlődnek, így egyre nagyobb teret hódítanak hazánkban is.

Kässbohrer törökországi pótkocsigyára : Feljöttek a törökök!

Már régóta Törökországban készülnek a patinás nevű Kässbohrer pótkocsik, de korántsem egyszerű licencgyártásban: kutató-fejlesztő központjukat, kiváló minőséget biztosító technológiájukat bárki veheti mintának. Piaci pozíciójukról nem is beszélve…

Krone gyárlátogatás, Herzlake: Cserefelépítmény-fellegvár

Tavaly lehetőségünk nyílt meglátogatni a Krone herzlakei gyárát, ahol különböző dobozos és ponyvás cserefelépítmények, dobozos félpótkocsik, fix felépítmények, valamint csomagkézbesítő kishaszonjárművekre szerelhető felépítmények készülnek.

IAA 2018., háttéripar, 1. rész: Innovatív háttér

Elérkeztünk a hannoveri IAA haszonjármű-kiállítás újdonságait bemutató cikksorozatunk utolsó részeihez. Ebben a háttéripar, vagyis a gumiabroncsgyártók és a jelentősebb technológiai beszállítók innovációit vesszük számba.

Nehéz-teherautók hatékonysága: Döbbenetesen hatékonyak

Belegondoltunk már, hogy milyen takarékosak a nehéz-haszonjárművek? Melyik márkák az igazán gazdaságosak? Miért kell felülről kényszeríteni a még kisebb fogyasztású járműveket? Közel 200 ezer jármű fogyasztási adatainak tanulságait mutatjuk. Egy kishaszonjármű 1-1,4 tonnát száz kilométerre nagyjából 8-12 liter gázolajból mozgat el. A nehéz-teherautók viszont közel hússzor ennyi árut továbbítanak csupán háromszoros mennyiségű tüzelőanyaggal! Míg a kishaszonjárműveknél mindig is ott állt...

Használt jármű vásárlása: Furgont vettünk

Így utólag könnyű is volt, meg nem is. Vagyis fordítva, a vadászat nem volt könnyű, de amikor megtaláltuk az igazit, minden ment, mint a karikacsapás. Egyre több olyan munkánk adódott az utóbbi időben, amihez jól jött volna egy saját furgon. Ennek hiányában mindig béreltünk, egy régi jó ismerősöm, Balázs, akivel még együtt jártunk egyetemre, néhány éve indított egy vállalkozást, amely...

Goodyear Vector 4Seasons Cargo: Gazdaságos megoldás

Új termékkel bővült a Goodyear kishaszonjárművekhez kínált gumiabroncsainak palettája, amellyel az üzemeltetők csökkenthetik költségeiket.

Az autómegosztók hatásai: Lemerült telefonnal bérautózni?

Biztosan sokakban felmerült már nem egy kérdés az autómegosztó szolgáltatások kapcsán. Például mi történik, ha bérlés közben lemerül az okostelefonunk? Ennek és hasonló kérdéseknek jártunk utána. Egyre népszerűbbek az autó- járműmegosztók az utóbbi években a fővárosban. Folyamatosan bővítik a területi lefedettséget és a flottát a szolgáltatók, hogy egyre szélesebb kört érhessenek el. Viszont előfordulhat, hogy néhány embernek még idegen ezeknek...

Felsővezetékes nehéz-tehergépjárművek: Felsővezetékes autópályák

Eddig úgy tűnhetett, hogy Svédországon belül marad a felsővezetékes autópályák koncepciója, így a skandináv ország úttörő szerepet vállal magára a technológia fejlesztésében. Időközben azonban Németország is elindította ilyen irányú beruházásait.
Hirdetés:
error: Védett tartalom