Hirdetés:

Porosodik egy rakottan is 3,5 tonnával mérlegelő szimpla- vagy duplafülkés, első-, hátsó-, vagy összkerékhajtású modulegyterű, furgon, teherautó vagy pickup az udvarodban, netán a panelház előtt? Nem a tiéd, csak ráültettek? Sebaj, te vagy a mi emberünk!

Haszonjárművekkel foglalkozó médiumként kötelességünknek érezzük, hogy bizonyos rendszerességgel felmérjük a hazai kishaszonjárművek életkorát, hajtásláncát, felépítését, felépítményét, felszereltségét, működési területét, feladatait, valamint felhasználóik velük szemben támasztott igényeit. Kutatásunk korántsem öncélú, mivel nemcsak mi, hanem flottád bővítésekor te is profitálhatsz belőle. Hiszen a járműgyártók a felmérésünkből puskázva igyekeznek majd minél jobban a kedvedben járni, egyúttal az igényeidhez igazítani a kínálatukat. Ezúttal a világ legnagyobb autógyártója, a hazai és nemzetközi piac egyik legfontosabb szereplője, a Toyota Professional segíti munkánkat. Hiszen idén, valamint jövőre jelentősen megújul a palettájuk, egyúttal kiegészül a 3,5 tonna megengedett össztömegű kategória legnagyobb méretosztályú Toyota Proace Max kishaszonjárműveivel.

Nagy erőkkel gyűjtjük a válaszokat a Kishaszonjárművek Nagy Felmérésében, amivel a hazai kishaszonjármű-állomány összetételét szeretnénk felmérni. Ha ilyen járművet használsz, kattints a linkre és vegyél részt benne, ugyanis válaszaiddal most ajándékot is nyerhetsz!
Kattints a képre, és töltsd ki a felmérésünket, az első száz kitöltőnek ajándékot küldünk!

Természetesen a végére hagytuk a tutit, hiszen a kérdőívünket kitöltő első száz kishaszonjármű-tulajdonos, -sofőr, -felhasználó mindegyike exkluzív, praktikus, informatív, valamint szó szerint Professional ajándékcsomagot kap! Igen, egészen pontosan száz (számmal: 100) ajándékcsomag várja, hogy hóna alá vegye a postagalamb és végre kiröpülhessen a Rolling Tons szerkesztőségéből. Jó eséllyel hozzád, ha nem késlekedsz! Úgyhogy vegyél részt kutatásunkban és töltsd ki az űrlapot még ma!

Scania 45 R A4x2NA teszt: Kiváltható a V8?
Teszt

Scania 45 R A4x2NA teszt: Kiváltható a V8?

Csodás hangú csúcsdízel helyett konnektorhoz láncolt villany-teherautó?! Úgy vélem, itt az ideje, hogy kicsit körbejárjuk, mit jelent az elektromos átállás, és milyen műszaki megoldásokat kínál erre a svéd prémiummárka.

Bluebus 6m IT3 teszt: Francia cukiság a spanyol fővárosban
Teszt

Bluebus 6m IT3 teszt: Francia cukiság a spanyol fővárosban

Színe és neve is kék, lelke pedig tiszta fehér, mert minden porcikájából sugározza, hogy személyszállításra született. Sajnos a francia trikolórt teljessé teszi a messziről jól láthatóan lengetett vörös zászlóval. Ilyen a francia életérzés piciben?

Használt Renault Trucks haszongépjárművek: Egy kamion két élete
Háttér

Használt Renault Trucks haszongépjárművek: Egy kamion két élete

Tudtátok, hogy a Renault Trucks használtgépjármű-értékesítési elvei példaértékűek? A felelős nyersanyag-gazdálkodás jegyében mindent megtesznek, hogy teherautóik minél tovább használatban maradjanak – most pedig egy akcióval is támogatják ezt!

Megmutatjuk, milyen egy járműgyár
Háttér

Megmutatjuk, milyen egy járműgyár

Láttad már, hogy készülnek a járművek? Van öt perced? Ha az első kérdésre nem, a másodikra viszont igen a válaszod, akkor most figyelj! A KIA szlovákiai gyára szupertitkos, nem készülhet benne, sem fotó, sem videó. Mi viszont szereztünk felvételeket!

Aveuro eSprinter teszt: Mennyit akar a szarka?
Teszt

Aveuro eSprinter teszt: Mennyit akar a szarka?

Rendkívül igényes részletek és a Mercedes-Benz kiváló hajtáslánca állnak szemben a befejezetlen és átgondolatlan megoldásokkal. Az Aveuro városi mindenese egyszerre iskolabusz, igényes reptéri transzfer és mozgáskorlátozottakat szállító kistérségi segéd.

IAA Transportation 2024, 2. rész.: Így épülnek a holnap haszonjárművei
Technika

IAA Transportation 2024, 2. rész.: Így épülnek a holnap haszonjárművei

Gyere velünk egy gyors standbejárásra, nézzük végig, milyen trendeket láttunk az IAA Transportation 2024 kiállításon. Elárulom előre, hogy a hagyományos dízelmotorok jócskán háttérbe szorultak, a helyükön a villamosítás és az üzemanyagcella állt. Hannoveri beszámolónk második részében a beszállítók kínálatán keresztül tekintjük át, merre tart az iparág.