Idén júniusban ünnepli fennállásának 125. esztendejét a Hella. Természetesen ezen idő alatt nem ragaszkodtak görcsösen ahhoz az 1908-ban bemutatott, automobilok számára fejlesztett acetilénlámpához, ami elhozta számukra a legelső sikereket.
Sőt, különösen innovatív márkaként jegyzik őket a járműgyártás történelemkönyvében. Legutóbb a Daimler Buses városi- és távolsági autóbuszaihoz terveztek újszerű hátsó lámpatesteket. Olyanokat, amikről a járművek hovatartozása magabiztosan beazonosítható, hiszen minden gyártó számára fontos szempont a márkaidentitás. Természetesen ez csupán hab a tortán, hiszen végső soron a biztonság, vagyis a mindenkori láthatóság a hátsó lámpatestek legfontosabb ismérve. Mindenesetre az új LED-technikájú Hella lámpák mindkettőre garanciát vállalnak a szabadalmaztatott fényfüggöny-technológia révén. Hiszen nagy mozgásteret adnak a formatervezők kezébe, akik így valóban szabadon engedhetik fantáziájukat. Egyúttal a minden korábbi Hella terméknél nagyobb, kilencszáz négyzetcentiméteres fényfüggöny révén még nagyon rossz látási viszonyok között is szó szerint tündökölnek.

Egy új korszakba visz az új Renault Trafic
Olyannyira több egy szimpla ráncfelvarrásnál, hogy teljesen új alapokra épít a legújabb Renault Trafic. Csakis tisztán elektromos kivitelben és számos izgalmas újdonsággal érkezik a jövő év második felében.

Az E.ON tervei túlmutatnak a csillagos együttműködésen
Ahogy arról beszámoltunk a Facebook-oldalunkon, nemrég egyedülálló együttműködést jelentett be a Mercedes-Benz és az E.ON energiaszolgáltató. A program kimondottan a vállalkozások támogatására született, mi pedig egy picit utánajártunk, mit foglal magában. Ha dióhéjban kellene összefoglalnunk, akkor arról van szó, hogy az elektromos Mercedes-Benz kishaszonjárművet vásárlók dedikált támogatást kapnak az E.ON szakembereitől az optimális töltési infrastruktúra […]

Megmutatjuk mennyi mindent kínál gyárilag az MAN TGE: Felépítménykirály
Érdekes küldetésre indult idén a Rolling Tons csapata. Míg Sándor kollégánk Münchenben nyomozott az MAN TGE gyári felépítménykínálata kapcsán, addig Bence hazai ügyfeleket kérdezett a legkisebb oroszlán sikereiről.

Toyota Proace Van és Proace Verso EV teszt: Közepes méretű, de nem középszerű, ász
Izgalmas lehetőség a Toyota Proace EV, ha valaki közepes méretű, elektromos kishaszonjárművet keres. A két akkumulátorkapacitással és 100 kilowatt teljesítményű gyorstöltéssel elérhető modellt nemrég alaposan próbára tettük.

Coach Euro Test 2025: Melyik a legjobb turistabusz?
Olaszországban, az autógyártás szívében három távolsági buszt tettünk alaposan próbára a Coach Euro Test 2025 keretében. Az International Bus & Coach of the Year zsűri magyar tagjaként a Rolling Tons is képviselte magát a rendezvényen, ahol az IVECO Evadys, a NEOPLAN Skyliner és a Setra S 516 HDH mérte össze tudását.

Fékjavítás és fékalkatrészek: minden, amit tudni akarsz: Ezt ne szereld otthon!
Sokan vannak, akik szeretik otthon javítani a saját járművüket. Különösen igaz ez azokra, akik munkaeszközként használják, így például a kishaszonjármű-tulajdonosokra. Azonban míg egy pollenszűrő vagy ablaktörlő cseréje rutinfeladat, a fékberendezés javítása komoly szakértelmet és eszközarzenált kíván – különösen a hibrid és elektromos járműveknél.













