Immár kilencedik alkalommal a száguldó masztodonok legfőbb támogatója, egyúttal gumiabroncs-beszállítója a Goodyear.
Sőt, a kamion-Európa-bajnokság (Goodyear FIA ETRC) idei szezonjára egy teljesen új gumikeveréket kotyvasztottak a boszorkánykonyhájukban. Ígéretük szerint elsősorban a tartósságot, valamint a tapadást sikerült növelniük nedves útfelületen. Ez azért jelentős, mivel az ETRC szabályai szerint a teljes versenyszezonban egyetlen típusú gumiabroncsnak kell helytállnia. Legyen szó száraz, nedves, hideg vagy éppen forró flaszterről, minden körülmények között kiegyensúlyozott viselkedést várnak el a versenycsapatok a Hermész szárnyas sarujával díszített abroncsoktól. Az is kulcsfontossággal bír, hogy a gumiabroncsok a teljes élettartamuk során lehetőleg egyenletesen kopjanak. Természetesen ez évről-évre komoly kihívás elé állítja a Goodyear szakembereit. Olyan korban élünk, amikor az alapvetően öncélúnak tűnő motorsportok sem hagyhatják figyelmen kívül a fenntarthatóság kérdését. Ehhez kiváltképp tartósságukkal járulnak hozzá a Goodyear gumiabroncsai, hiszen így kevesebbre van belőlük szükség a versenyszezonban. Számunkra azonban az a legfontosabb, hogy idén is végig Kiss Norbert ötszörös kamion-Európa-bajnok versenykamionja alá kerüljenek a legtartósabb, egyben „leggyorsabb” gumiabroncsok!


Ezért döntött ismét a DAF mellett a Supernova Intertrans: Gazdaságos, biztonságos, kényelmes
Sokan azt gondolják, hogy a fuvarozó vállalkozásoknál a járművek kiválasztása egyfajta hitrendszer kérdése. A valóság azonban az, hogy ma már szinte minden esetben rengeteg paraméter áll egy ilyen beszerzés hátterében.

Íme, 2026 legjobb haszongépjárművei
Díjazták a lyoni Solutrans kiállításon az év kishaszonjárművét, az év pickupját, az év teherautóját és az év teherautó-innovációját is. Nem meglepő módon a villanymotoros modellek taroltak, a Bosch pedig egy hálózatba kapcsolt megoldással győzött.

Egy új korszakba visz az új Renault Trafic
Olyannyira több egy szimpla ráncfelvarrásnál, hogy teljesen új alapokra épít a legújabb Renault Trafic. Csakis tisztán elektromos kivitelben és számos izgalmas újdonsággal érkezik a jövő év második felében.

Az E.ON tervei túlmutatnak a csillagos együttműködésen
Ahogy arról beszámoltunk a Facebook-oldalunkon, nemrég egyedülálló együttműködést jelentett be a Mercedes-Benz és az E.ON energiaszolgáltató. A program kimondottan a vállalkozások támogatására született, mi pedig egy picit utánajártunk, mit foglal magában. Ha dióhéjban kellene összefoglalnunk, akkor arról van szó, hogy az elektromos Mercedes-Benz kishaszonjárművet vásárlók dedikált támogatást kapnak az E.ON szakembereitől az optimális töltési infrastruktúra […]

Megmutatjuk mennyi mindent kínál gyárilag az MAN TGE: Felépítménykirály
Érdekes küldetésre indult idén a Rolling Tons csapata. Míg Sándor kollégánk Münchenben nyomozott az MAN TGE gyári felépítménykínálata kapcsán, addig Bence hazai ügyfeleket kérdezett a legkisebb oroszlán sikereiről.

Toyota Proace Van és Proace Verso EV teszt: Közepes méretű, de nem középszerű, ász
Izgalmas lehetőség a Toyota Proace EV, ha valaki közepes méretű, elektromos kishaszonjárművet keres. A két akkumulátorkapacitással és 100 kilowatt teljesítményű gyorstöltéssel elérhető modellt nemrég alaposan próbára tettük.








