Hirdetés:

Immár kilencedik alkalommal a száguldó masztodonok legfőbb támogatója, egyúttal gumiabroncs-beszállítója a Goodyear.

Sőt, a kamion-Európa-bajnokság (Goodyear FIA ETRC) idei szezonjára egy teljesen új gumikeveréket kotyvasztottak a boszorkánykonyhájukban. Ígéretük szerint elsősorban a tartósságot, valamint a tapadást sikerült növelniük nedves útfelületen. Ez azért jelentős, mivel az ETRC szabályai szerint a teljes versenyszezonban egyetlen típusú gumiabroncsnak kell helytállnia. Legyen szó száraz, nedves, hideg vagy éppen forró flaszterről, minden körülmények között kiegyensúlyozott viselkedést várnak el a versenycsapatok a Hermész szárnyas sarujával díszített abroncsoktól. Az is kulcsfontossággal bír, hogy a gumiabroncsok a teljes élettartamuk során lehetőleg egyenletesen kopjanak. Természetesen ez évről-évre komoly kihívás elé állítja a Goodyear szakembereit. Olyan korban élünk, amikor az alapvetően öncélúnak tűnő motorsportok sem hagyhatják figyelmen kívül a fenntarthatóság kérdését. Ehhez kiváltképp tartósságukkal járulnak hozzá a Goodyear gumiabroncsai, hiszen így kevesebbre van belőlük szükség a versenyszezonban. Számunkra azonban az a legfontosabb, hogy idén is végig Kiss Norbert ötszörös kamion-Európa-bajnok versenykamionja alá kerüljenek a legtartósabb, egyben „leggyorsabb” gumiabroncsok!

MAN és NEOPLAN buszok menetpróbája: Ilyen kényelemben ritkán utazhatsz!
Teszt

MAN és NEOPLAN buszok menetpróbája: Ilyen kényelemben ritkán utazhatsz!

Csodás környezetben, az Alpok kanyargós hegyi útjain próbáltuk ki, mit tudnak ma az MAN és a NEOPLAN autóbuszai. Sajnos nem született mindenki egyenlőnek, nem minden érintett örülhet ugyanolyan nagy horderejű újdonságoknak. Azonban egy kis figyelem mindenkinek jutott! Részletesen mesélünk mai videónkban a gépészet, az elektronikus-elektromos rendszer és a biztonsági arzenál újdonságairól az MAN Lion’s Coach […]

Mit tud ma és holnap az MAN?
Teszt

Mit tud ma és holnap az MAN?

Nem varázsgömb segítségével, hanem konkrét termékeken keresztül néztük meg, mit hoz a jövő az MAN számára. Az alaposan felfrissített kishaszonjárművük mellett kipróbáltuk az elmúlt, az idei és a következő év dízelmotoros újdonságait a nehéz-teherautóik kapcsán. A zöld átállásukkal összefüggésben nemcsak az elektromos vontatókba kóstolhattunk bele, de a hidrogént égető belső égésű variánst is megkergettük egy […]

Kögel történelem: Nem százas!
Történelem

Kögel történelem: Nem százas!

Nyugodt szívvel kijelenthetjük, hogy Franz Xaver Kögel maradandó értéket hagyott az utókorra. Franz sem gondolta 1934-ben, hogy egykori tanítómesterének szerény bognárműhelyét sikerül Európa egyik legjelentősebb pótkocsigyártójává varázsolnia.

Új Volkswagen ID. Buzz változatok: Csúcsra járatják
Bemutató

Új Volkswagen ID. Buzz változatok: Csúcsra járatják

Persze, persze lefelé is bővítették az ID. Buzz kínálatát, kisebb akkuval, olcsóbban is elérhető, de a legnagyobb feneket ők is az új zászlóshajónak kerítették. Izgalmas műszaki újdonságok várnak ránk, de azért még mindig erős korlátok között.

Knorr-Bremse fékalkatrészek: Biztonsági matekpélda
Technika

Knorr-Bremse fékalkatrészek: Biztonsági matekpélda

Nemhogy kiszámolni, megtippelni is nehéz, hogy a Knorr-Bremse által legyártott féktárcsák vajon hány haszonjárműben dolgoztak az évek során, és ezzel mekkora biztonsági pluszt eredményeztek. Ám a konkrét előnyöket szerencsére könnyebb számszerűsíteni.

Itt elmondhatod a véleményedet!