Immár kilencedik alkalommal a száguldó masztodonok legfőbb támogatója, egyúttal gumiabroncs-beszállítója a Goodyear.
Sőt, a kamion-Európa-bajnokság (Goodyear FIA ETRC) idei szezonjára egy teljesen új gumikeveréket kotyvasztottak a boszorkánykonyhájukban. Ígéretük szerint elsősorban a tartósságot, valamint a tapadást sikerült növelniük nedves útfelületen. Ez azért jelentős, mivel az ETRC szabályai szerint a teljes versenyszezonban egyetlen típusú gumiabroncsnak kell helytállnia. Legyen szó száraz, nedves, hideg vagy éppen forró flaszterről, minden körülmények között kiegyensúlyozott viselkedést várnak el a versenycsapatok a Hermész szárnyas sarujával díszített abroncsoktól. Az is kulcsfontossággal bír, hogy a gumiabroncsok a teljes élettartamuk során lehetőleg egyenletesen kopjanak. Természetesen ez évről-évre komoly kihívás elé állítja a Goodyear szakembereit. Olyan korban élünk, amikor az alapvetően öncélúnak tűnő motorsportok sem hagyhatják figyelmen kívül a fenntarthatóság kérdését. Ehhez kiváltképp tartósságukkal járulnak hozzá a Goodyear gumiabroncsai, hiszen így kevesebbre van belőlük szükség a versenyszezonban. Számunkra azonban az a legfontosabb, hogy idén is végig Kiss Norbert ötszörös kamion-Európa-bajnok versenykamionja alá kerüljenek a legtartósabb, egyben „leggyorsabb” gumiabroncsok!


MAN Lion's Coach 14 E prototípus menetpróba: Hatvanszoros hatótávszorongás?
Gyorsan lelövöm a poént, nem, nincs szükség a negatív hullámokra! A dízelmotorosokkal közel azonos, több száz kilométeres napi hatótávot ígér az MAN Lion’s Coach 14 E!

Knorr-Bremse iTEBS X fékvezérlő: Felfedjük a titkait
Ismét Kecskemétről jelentkezünk. Korábbi videónkban a Bács-Kiskun vármegyei gyár történetét és termékeit mutattuk be nektek, most pedig egy igazi csemegét hoztunk el!

Nissan Frontier Crew Cab SC: Nesze neked hat henger!
Egyenesen a vadnyugatot, a naplementébe lovagló hősök korát idézi mai alanyunk. Ugyanis ebben az epizódban elhoztunk nektek valami amerikait. Pontosabban egy amerikai piacos, itthon igazi ritkaságszámba menő Nissan Frontier pickupot mutatunk be.

Volvo FH Aero 4×2 T teszt: Nem csupán a nosztalgia hajtja
Csúcsmodern gépet dobott piacra a Volvo Trucks az FH Aero változatokkal, amelyek hazánkban és Európában is komoly sikereket hoztak a svédeknek.

Ikarus 260.32R: Repülőtéri papagáj
Amennyiben csupán egyetlen típuscsaládot emelhetnénk ki a szép emlékű Ikarus palettájából, mindenképp a kétszázas sorozatot említenénk. Hiszen elég csupán annyit mondanunk: 208 853.

Renault Trucks gyárlátogatás és párizsi kukásautó-mustra: Így születnek és dolgoznak
A közhiedelemmel ellentétben kukásautó-vezetőnek lenni jó. Többségében modern, kényelmes járművek, sok lehetőséget adó munkaidő és egész jó fizetés várja még hazánkban is azokat, akik erre adják a fejüket.