Hirdetés:

Nem csupán egy szokványos generációváltáson esett át az International HX építőipari sorozat. A látványos tehergépkocsi ugyanis a gyártó Navistar 4.0 stratégiájának első gyümölcse, amely minden tekintetben az ügyfelet állítja a középpontba.

Úgy tűnik, hogy az amerikai International is felismerte azt, amit az európai tehergépkocsi-gyártók már régóta tudnak: a kiélezett piaci versenyben nem elég kiváló termékeket kínálni, hanem az ügyfelek maximális elégedettségére kell játszani a rugalmas, moduláris, minden egyedi igényüknek megfelelő termékprogrammal, valamint a teljes körű, magas színvonalú szolgáltatásokkal. Ennek megvalósításáról szól a Navistar 4.0 elnevezésű stratégia, amelynek első megnyilvánulása a piacon a november közepétől rendelhető új HX típus.
Lássuk hát, hogy mivel igyekszik az ügyfelek kedvében járni a klasszikus csőrös felépítést követő újdonság! A csillogó, rozsdamentes acélból készülő külső kiegészítőkön és LED-es helyzetjelzőkön túlmenően a rendkívül törésálló motortérfedelével, amelyet úgy alakítottak ki, hogy jobb kilátást biztosítson. Továbbá a fülke szerkezetét is megerősítették, miközben a nagyszilárdságú acél használatának köszönhetően nem nőtt a tömege. Megnövelték viszont a belsőterét, amely nagyobb ablakokkal, hatékonyabb fűtő-szellőztető és légkondicionáló rendszerrel, valamint gazdagabb extrafelszereltséggel, például fűthető és szellőztethető ülésekkel fokozza a vezető kényelmét.
A lehető legnagyobb hasznos teherbírás érdekében a HX620 alaphelyzetben a kis tömegű, 500 lóerős International A26 motorral készül. Ha pedig a teljesítményen van a hangsúly, akkor választható akár a 605 lóerős Cummins X15 dízelmotor is. Ezekhez pedig kézi, automatizált és automatikus váltó is rendelkezésre áll. Mindemellett a távdiagnosztikától a flottamenedzsmentig a hálózatba kapcsolhatósági szolgáltatások széles köre is segíti a hatékony üzemeltetést a gyártó új, ügyfélközpontú stratégiájának jegyében.

Itt elmondhatod a véleményedet!