Hirdetés:

Megbízhatóság, presztízs és különleges műszaki tartalom – ezek a legfontosabb elvárások egy műtárgyszállító tehergépjárművel szemben. Ezért választotta a Museum Complex Kft. a Mercedes-Benz Actros típust.

Ma már nemzetközi viszonylatban is a műtárgyszállítás igen különleges és szűk ágazatának egyik meghatározó, elismert szereplője a több mint egy évtizedes múltra visszatekintő Museum Complex Kft. A cég, ahogyan a neve is utal rá, teljes körű szolgáltatást nyújt a műtárgyszállítás terén a szállítóládák tervezésétől és gyártásától a pontosan megtervezett rakodási folyamatokon, magán a fuvarozáson, a raktározáson és a biztosításon át a kiállításszervezésig. Jelenleg a cég negyven saját, nagy tapasztalattal rendelkező munkatárssal és tizenegy tehergépjárművel végzi a tevékenységét, utóbbiak közül négy Mercedes-Benz Actros, három pedig Mercedes-Benz Sprinter típusú. A gépkocsik éves futásteljesítménye nem éri el a negyvenezer kilométert, és a hasznos teherbírásuk felső határát meg sem közelíti az olykor felbecsülhetetlen értékű rakományok tömege, ellenben sokszor maximális raktérméretekre van szükség. Sőt, akadt már olyan fuvarfeladata is a cégnek, amely még mélyágyas trélerrel is túlméretesnek számított.

„Ezért az új Actros 2546 L/NR 6×2-es modellünket a legalacsonyabb, összes tengelyen légrugós felfüggesztéssel szerelt alvázzal rendeltük, hogy a lehető legnagyobb belmagasságú felépítmény kerülhessen rá. Emiatt nem lehetett kormányzott a harmadik tengely, ám ezt megfelelően ellensúlyozza, hogy a Mercedes-Benz gépjárműveknek eleve kimagaslóan jó a fordulékonysága. Nemcsak a személyzet, hanem a rakomány kímélése érdekében is elöl-hátul légrugózással specifikáltuk a járművet, gazdagon felszerelt, kétfekhelyes GigaSpace fülkéjébe pedig gyárilag három ülést kértünk, mert olykor a múzeum egyik munkatársa, a kurír is elkíséri a féltett rakományt. A PowerShift automatizált sebességváltó kifinomult működése szintén hozzájárul a műkincsek kíméletes mozgatásához. A 10,7 literes, 460 lóerős motor tüzelőanyagfogyasztása is dicséretes, nem ritkán száz kilométerenként 18 literes átlagokat regisztráltunk” – foglalta össze tapasztalatait Polgár Tibor, a Museum Complex Kft. tulajdonosa és ügyvezetője.

A gyári beépítésű középső üléssel háromszemélyesre vizsgáztatott az Actros, ugyanis sokszor a múzeum egyik dolgozója, a kurír is elkíséri a rakományt

„A műszaki szempontok mellett a csillagos emblémát viselő tehergépjárművek egyedülálló presztízse, megbízhatósága és kiterjedt, magas színvonalú európai szervizháttere miatt is a Mercedes-Benz mellett tettük le a voksunkat. Már az első nehéz-tehergépkocsink is egy Actros volt 2010-ben, amely a mai napig jó állapotban, tartalékjárműként szolgál a flottánkban. A Pappas Auto Magyarország Kft. Hunyadi János úti márkaszervizének kiszolgálásával is maximálisan elégedettek vagyunk, ahol mindig rendkívüli segítőkészséggel fogadnak bennünket. Az értékesítésről nem is beszélve, hiszen a legkülönlegesebb igényeinkre is mindig megtalálják az optimális megoldást” – tette hozzá Polgár Tibor.

Itt elmondhatod a véleményedet!