Megkezdte a Delta-Truck Kft. a Benalu cégcsoporthoz tartozó lengyel MEGA vállalat termékeinek magyarországi forgalmazását, amelyek jól kiegészítik a szigetszentmiklósi cég pótkocsikínálatát.
Hirdetés:

Hazánk egyik legszínesebb pótkocsikínálatával áll ügyfelei rendelkezésére a Delta-Truck Kft., ugyanis több márka képviseletét is ellátja. A Benalu prémiumtermékei esetében az alváz és a felépítmény is alumíniumból készül, ezért ezek nemzetközi fuvarfeladatokhoz ideálisak. A Kögel billencsfélpótkocsik acélalvázukkal és acélfelépítményükkel a legnagyobb igénybevétellel járó építőipari, illetve hulladékszállítási alkalmazásokhoz is megfelelnek. Az ezek közötti hézagot pedig mostantól kiválóan betöltik a MEGA gyártmányú, acélalvázzal és alumíniumfelépítménnyel rendelkező billencsfélpótkocsik.

 -

MEGALIGHT KBZ – KZZ

Maga a gyár több mint százéves múltra tekint vissza. A lengyelországi Nysa városában 1872-ben megnyílt egy vasöntöde és gépgyár, ahol később ipari berendezéseket készített a ZUP nevű vállalat. Ezt váltotta fel 2004-ben a MEGA, amely 2017-ben csatlakozott a Benalu cégcsoporthoz. Ennek köszönhetően nagyszabású fejlesztések kezdődtek a gyártónál, amely már ugyanazokat az alumíniumpaneleket alkalmazza, mint a Benalu, valamint az anyavállalat szaktudásából is profitál a lengyel cég. Az évente közel ezer járművet gyártó MEGA olyan piacokon is jelen van, mint Skandinávia, Oroszország vagy Németország.

 -

MEGALIGHT KD

Termékkínálatának középpontjában az acélalvázzal és alumíniumfelépítménnyel készülő MEGALIGHT KBZ – KZZ billencsfélpótkocsik állnak, 25, 28, 35 és 40 köbméteres teknővel, illetve 7,44-10,34 méter belső hosszúsággal. Saját tömegük 5000 kilogrammtól indul, felépítményük pedig duplafalú kialakítású, így a belső sérülések nem okoznak kívülről látszódó elváltozást. Az oldalfalak és a padozat anyagvastagságát az ügyfelek tág határok között megválaszthatják, a hátsó lengőajtóra gabonaajtó is rendelhető akár surrantóval, sőt, még LED-es világítás, szerszámosláda, emelhető tengely, vibrátor és Cramaro takaróponyva is kérhető. Számos alkatrész alumíniumból is készülhet a hátsó aláfutásgátlótól a légtartályokig.

 -

MEGAFORT KZZ – KBZ

Hasonlóképpen a MEGALIGHT KD járművek is acélalvázzal és alumíniumfelépítménnyel állnak rendelkezkezésre, de a billenőplatójuk 38, 42, 45, 50, 55 és 60 köbméteres lehet, 8,53-10,38 méter belső hosszal, míg a saját tömegük 5400 kilogrammnál kezdődik. A MEGAFORT KZZ – KBZ modellek esetében a 25-28 köbméteres billenőfelépítmény is acél, így a saját tömegük 6580 kilogrammtól indul. A MEGAFORT MAX billencsfélpótkocsik félköríves acélteknője 45-50 köbméteres lehet, legalább 9,28 méter belső hosszúsággal és 8300 kilogramm saját tömeggel. Mindemmellett a MEGATIMBER LONG és MEGATIMBER SHORT acélrakoncás rönkszállító félpótkocsik, illetve pótkocsik, valamint a MARIO DOLLY II egy- vagy kéttengelyes mezőgazdasági dollyk színesítik a márka palettáját.

 -

MEGAFORT MAX

A lengyel pótkocsigyártó termékeihez a Ford Trucks magyarországi hálózatán keresztül biztosítja a Delta-Truck Kft. a teljes körű szervizhátteret. Az importőr évente több tucat MEGA pótkocsi értékesítésével számol, aminek eléréséhez a gyár földrajzilag közeli fekvéséből eredő kedvező szállítási költségek is előnyös feltételeket teremtenek.

 -

MARIO DOLLY II