Bemutató

  • Városi problémamegoldók

    Városi problémamegoldók

    Utolsó üteméhez ért a Scania új tehergépkocsi-generációjának európai bevezetése. Két évvel ezelőtt leleplezték a távolsági típusokat, tavaly nyáron érkeztek az építőipari járművek, most pedig a városi megoldásokat próbálhattuk ki Södertäljében.

  • Hatodik randevú – 3. rész

    Hatodik randevú – 3. rész

    Évről évre egyre nagyobb méreteket ölt a zsámbéki driving camp vezetéstechnikai központ területén megrendezett BUSEXPO, hazánk legrangosabb autóbuszos szakkiállítása. Háromrészes cikksorozatban mutatjuk be az újdonságokat.

  • Hatodik randevú  – 2. rész

    Hatodik randevú – 2. rész

    Évről évre egyre nagyobb méreteket ölt a zsámbéki driving camp vezetéstechnikai központ területén megrendezett BUSEXPO, hazánk legrangosabb autóbuszos szakkiállítása. Háromrészes cikksorozatban mutatjuk be az újdonságokat.

  • Hatodik randevú

    Hatodik randevú

    Évről évre egyre nagyobb méreteket ölt a zsámbéki driving camp vezetéstechnikai központ területén megrendezett BUSEXPO, hazánk legrangosabb autóbuszos szakkiállítása. Háromrészes cikksorozatban mutatjuk be az újdonságokat.

  • Áruterítés – villamossal!

    Áruterítés – villamossal!

    Micsoda? Csilingelő sárga villamos tölti fel az üzleteket, és üríti a kukákat? Szó sincs róla, a Volvo Trucks gyors egymásutánban bemutatott elektromos teherautóiról beszélünk.

  • Vezetésre született

    Vezetésre született

    Egyelőre csak egy rövid kör erejéig vezethettük a hazánkban a távolsági buszok kategóriájában piacvezető pozícióra jó eséllyel pályázó új MAN Lion’s Coach turistabuszt. Íme, az első benyomások a típus vezetési élményéről.

  • Az orrszarvú visszatért!

    Az orrszarvú visszatért!

    Idén márciusban a Genfi Nemzetközi Autószalonon mutatták be Európának az új SsangYong Mussót. Lássuk, tud-e még újat mutatni a dél-koreai márka a pickupok piacának!

  • Egypetéjű ikrek

    Egypetéjű ikrek

    Alig különböznek egymástól, de a vetélytársaktól sem nagyon. Most azt nézhetjük meg, hogy mit húzott rá a General Motors a pickupok nagy egyenkaptafájára. Ez persze nem akar kritika lenni, hiszen mindkét autó hozza, amit elvár tőle a vevő.

  • Könnyű jármű nehéz teherhez

    Könnyű jármű nehéz teherhez

    Mindeddig hiába próbáltak a bűvös 4,5 tonnás saját tömeg alá menni az építőipari billenős félpótkocsik gyártói. A MEILLER új, 44-es sorozata hozta el az áttörést, akár 4360 kilogrammal.

  • Áruterítés elektromosan

    Áruterítés elektromosan

    Nehézkategóriás áruterítő eActrosokat bocsát kiválasztott logisztikai cégek rendelkezésére a Mercedes-Benz Trucks, hogy tartós üzemeltetési tapasztalatok birtokába jusson.

Következő

Szavazás